01 de desembre 2013

Galetes de flocs de civada i perles de xocolata

Avui m'he posat a la cuina per fer unes galetes de flocs de civada, n'he vist la recepta  aquí i n'he fet una variant de mesures i d'algún altre ingredient, tot i això, han quedat molt bones, tant, que han estat un vist i no vist.

Jo he fet servir aquests ingredients:


75 gr. de mantega BIO semi fosa
75 ml. de xarop d'àgave
50 ml. de batut de soja, civada o similar(si cal)
1 rajolí d'aroma de vainilla o bé una cull.cafè de canyella
75 gr. de farina de blat de moro (substitueix l'ou)
75 gr. de farina integral
1/2 cull. de bicarbonat
50 gr. de flocs de civada
50 gr. de gotes de xocolata
30 gr.. de llavors de carbassa
Barrejem la mantega fosa i el xarop, hi afegim les farines i els flocs de civada, l'aroma de vainilla( o la canyella) i el bicarbonat, i ho remenem bé perquè tot s'integri.
Hi afegim les llavors i les gotes de xocolata i si cal una mica de batut perquè no quedi massa eixut.
Amb la massa en fem unes boletes i les aplanem (jo ho he fet dins els palmells de les mans).
Encenem el forn a 180 graus i les hi deixem uns 15 minuts o fins que es tornin una mica rosses.
Que vagi de gust i no us les mengeu totes de cop!

2 comentaris:

  1. Mercè, gràcies per la menció!!! Em quedo per aquí que veig que també fas receptes de primers i segons, i d'això no anem tan sobrats a casa com de postres!!! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Doncs benvinguda a aquest racó de la meva cuina i espero que en disfrutis.

    ResponElimina