27 d’abril 2013

PREMI BEST BLOG

Ostres!!
Ara me n'adono que he rebut el Premi Best Blog, de fet com deia en la entrada anterior aquests dies vaig una mica de corcoll.
La Gènia del bloc http://elreceptari.blogspot.com.es, me l'ha concedit i jo segueixo el fil. Per a ser mereixedor@ d'aquest premi, es necessiten uns requisits, que són els següents:

Cal respondre un qüestionari i atorgar el premi a i a 20 blocs que no arribin a tenir 200 seguidors.
Així que aquí responc les preguntes:

1) Quan fa que tens el bloc? 
Des del desembre del 2011
2) Quina és la teva recepta més visitada?
3) Com va començar la vostra afició per la cuina o la pastisseria?
De fet va ser més un tema de salut que d'afició per la cuina, un canvi d'hàbits alimentaris per problemes amb les proteïnes d'origen animal, em va fer investigar cap a una cuina molt més saludable.

4) Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?
No té cap relació, en aquests moments estic fent de mestressa de casa.

5) Quan vau decidir crear un bloc?
Aprendre noves maneres de cuinar em va fer explorar la web i vaig veure  que aquesta era una manera de portar un receptari amb les meves creacions i els meus aprenentatges.

6) Amb quina finalitat el vau crear?
Bàsicament per a dur un receptari i que a la vegada fos a l'abast del qui el volés consultar.

7) Creieu que és una bona manera d'intercanviar informació gastronòmica?
Doncs actualment és la manera més amena d'intercanviar informació davant els fogons i de conèixer altres formes de cuinar, potser el dia a dia dels-les blocaires sigui la millor manera d'enriquir-se culinàriament parlant.
8) Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?
De fet a vegades m'ho he plantejat, però sé que per les meves limitacions no podria fer tot allò que em proposés, per tant ni ho intento.

9)Teniu algun blocaire famós de referència?
Salto molt d'aquí cap allà, de tot arreu en trec alguna cosa de bo.

10) En quina recepta esteu treballant ara?
En aquests moments estic intentant polir uns bunyols de falàfel (fets al meu aire, es clar)

6 comentaris:

  1. Hola Mercè, felicitats pel premi!!! i gràcies per pensar en el meu bloc. No coneixia el teu bloc, ja em tens com a seguidora. Ens anirem lleigint, m'encanten les teves receptes!!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bonica, ens anirem veient per aquesta "finestreta", jo també sóc seguidora teva.
      Una abraçada i fins ara mateix.

      Elimina
  2. Hola Mercé, moltes gràcies per pensar en el meu bloc. Quin regal de sant mes maco que m'has fet! el teu bloc també m'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No es mereixen, espero que hagis passat un bon sant. A reveure bonica!

      Elimina
  3. Moltes gràcies per aquest premi, Mercè, em fa moltíssima il.lusió.

    ResponElimina
  4. No hi ha de que Anna,jo et segueixo i m'agrada molt el teu bloc, de tan en tan "et prenc" alguna recepta i la faig

    ResponElimina